Language: German
Nach Jahren der Wanderschaft mit Mentor Ragyogas kehrt Zehir als listiger Magier in seine Heimatstadt AZHAR zuruck.
Aber die Erinnerung an seine friedliche und gluckliche Kindheit tauscht. Intrigen und Streit eskalierten inzwischen zu einem verheerenden Krieg.
Wahrend sich die Nordallianz zuruckzog um ihre Wunden zu lecken, rettet Zehir den einzigen Uberlebenden- Narxes.
Einzig die undurchsichtige und schone Jhora im Osten und ihre verbundete Akademiestadt Fidaa enthielten sich bislang dem Rankespiel. Ihre Lander bluhen und das weckt Begehrlichkeiten, auch bei Zehir.
Nun entsendet auch sie Kundschafter ins brennende Land.
Author: Dennis (Sweden), 13-11-2013 19:20 Remove obstacles? Hey man. How do I remove the obstacles in front of my castle?
I got the messages about a fire, need water. Went to the sea, got the message that I need a ship to collect water.
So, I get the Vessel of Shalassa-spell and get my self a ship and picks up the wood and circle around on the sea, but when I return to the logs (obstacles) in front of the castle nothing happens. Have tried to go near the burning tree also but nothing. Gaaah!
Prototyp (Tirol, Austria) writes:
17-03-2014 11:25
Remove obstacles?
Hi Dennis
Sorry, is a mistranslation!
NO SHIP (Vessel of Shalassa), take the first big jug.
There are many dialogues in the game, so an English version is planned.
Thanks for the reply.